Як максимально скоротити час приїзду поліції на виклик? Який алгоритм дій у випадку того чи іншого правопорушення? Як краще забезпечувати правопорядок? Усі ці питання обговорили учасники семінар-наради, що відбулася на базі Головного управління Національної поліції в Чернівецькій області.
У нараді під головуванням Анатолія Дмитрієва взяли участь керівники та працівники підрозділів, які першими реагують на звернення громадян до поліції. А саме: служба «102», ситуаційний центр ГУНП, патрульна поліція, поліція охорони, сектори реагування патрульної поліції та працівники превенції.
Звертаючись до присутніх, керівник поліції Чернівецької області наголосив: «Перше, що ми можемо зробити для людини, котра потребує нашої допомоги – це вчасно і якісно відреагувати на її повідомлення. А для цього потрібна злагоджена взаємодія оператора «102», диспетчера, оперативного чергового та нарядів поліції».
Як зазначив начальник Управління організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування ГУНП Георгій Репужинський, завдяки проведеній реорганізації служби «102», час опрацювання повідомлення становить менше однієї хвилини. Це вдвічі менше рекомендованого по Україні.
Наразі в Національній поліції розроблено та запроваджено єдиний Алгоритм першочергових дій, у якому чітко прописано порядок реагування на різні види злочинів. Його неухильне дотримання у поєднанні з грамотним розподілом сил і засобів сприяє вчасному припиненню правопорушень і затриманню злочинців за гарячим слідом.
Відділ комунікації поліції Чернівецької області