вул. Головна, 24, м. Чернівці, 58000, Україна
тел.: +380 372 52 68 35, факс: +380 0372 55 26 02
e-mail:
[email protected]

для запитів ЗМІ: [email protected]u.gov.ua
запити на отримання публічної інформації: [email protected]
для електронних звернень громадян: [email protected]
19.10.2017
Жовтень   2017
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2345678
9101112131415
161718
19
202122
23242526272829
3031
дата з:
по:



Головна » Новини » Усі новини

УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ на посаду державного службовця (категорія "В") - провідного спеціаліста відділу матеріального обліку та звітності УФЗБО Головного управління Національної поліції в Чернівецькій області
19.08.2017 | 17:18

Загальні умови

 

 

Посадові обов’язки

1.1.            2.1. Здійснює записи в обліку господарських операцій по повному оприбуткуванню та списанню основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів, запасів в розрізі бюджетних програм та кодів економічної класифікації по загальному та спеціальному фондах держбюджету до автоматизованої бухгалтерської програми по матеріально-відповідальним особам.

1.2.            Забезпечує правильне оформлення та своєчасне відображення в облікових реєстрах надходження основних засобів, їхнє переміщення в середині установи, вибуття з установи за допомогою форм передбачених чинним законодавством.

1.3.            Проводить опис інвентарних карток з обліку необоротних активів для контролю за їх зберіганням (форма 03-10).

1.4.            Проводить звіряння з безоплатного отримання основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів, запасів за операціями з централізованого постачання матеріальних цінностей та внутрішнього переміщення в межах головного розпорядника бюджетних коштів.

1.5.            Проводить звірки з отримання бланків суворої звітності за операціями з централізованого постачання матеріальних цінностей за рахунок бюджетних коштів.

1.6.            Проводить нарахування зносу (амортизації), індексацію, оцінку та переоцінку основних засобів.

1.7.            Обліковує підсумкові дані по субрахунках та формує звіт за господарськими операціями.

1.8.            Обліковує підсумкові дані в оборотних відомостях по субрахунках та формує меморіальні ордери №№ 4, 6, 9, 10, 13, 16, 17.

1.9.            Перевіряє меморіальні ордери №№ 9, 10, 11, 12, 13, 16, 17, одержані дані, у вигляді кореспонденції рахунків записує до книги «Журнал-головна».

1.10.        Перевіряє списання матеріальних цінностей на фактичні видатки в розрізі бюджетних програм та кодів економічної класифікації (форма 2, 4-1, 4-2).

1.11.        Щомісячно формує та перевіряє картку аналітичного обліку капітальних видатків в розрізі бюджетних програм.

1.12.        Щорічно складає звіт Ф-5 «Про рух необоротних активів» та перевіряє звіт Ф-6 «Про рух матеріалів і продуктів харчування».

1.13.        Складає до квартальних звітів (Національна поліція України) такі таблиці: «Довідка про проведені операції з внутрішнього переміщення матеріальних цінностей (необоротні активи, МШП)», «Довідка про проведені операції з внутрішнього переміщення матеріальних цінностей (субрах.683, 684 разом)», «Довідка відповідності показників фактичних видатків з касовими».

1.14.        Складає звіт Ф-11-ОЗ «Про наявність та рух основних засобів, амортизацію(знос)». Складає статистичні звіти Ф-1 «Про інвестиції в основний капітал», Ф-2 «Про капітальні інвестиції».

1.15.        Проводить щорічну інвентаризацію основних засобів та матеріальних цінностей.

1.16.        Проводить видачу довіреностей та здійснює контроль за своєчасним звітуванням за ними.

1.17.        Забезпечує дотримання працівниками управління законодавства у сфері охорони праці, веде папку-накопичувач «Охорона праці».

1.18.        Виконує інші доручення начальника управління  та заступника начальника управління – начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності.

1.19.        Дотримується Правил внутрішнього трудового розпорядку, Правил протипожежної охорони, Правил та норми охорони праці, вимог технічної безпеки, виробничої санітарії та професійно-ділової етики.

1.20.        Володіє навичками роботи на комп`ютері.

1.21.        Дотримується технологічної дисципліни в роботі з програмним забезпеченням робочого місця. Не розголошує мережеві паролі та паролі входу до автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад (згідно штатного розпису);

2) надбавка за вислугу років;

3) надбавка за ранг державного службовця;

4) премія (у разі встановлення).

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстрокове

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1)      копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) роздруківка заповненої декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;

7) посвідчення атестації знання української мови.

 

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайтах ГУНП в Чернівецькій області, Національного агентства з питань державної служби

Дата, час і місце проведення конкурсу

06 вересня 2017 року, 10.00

Головне управління Національної поліції в Чернівецькій області:

м. Чернівці,  вул. Головна, 24

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 

старший інспектор з ОД ВК УКЗ ГУНП

Одайний Олександр Анатолійович

(0372) 59-14-83

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вимоги до професійної компетентності

 

 

І

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

1

Освіта

вища

Ступінь вищої освіти

молодший бакалавр, бакалавр

2

Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії)

без досвіду роботи

3

Володіння мовами

вільне володіння державною мовою

ІІ

СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ

1

Знання законодавства

1) Конституція України
2) 
Закон України «Про державну службу»; 
3) 
Закон України «Про запобігання корупції»

2

Професійні знання

відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів

3

Якісне виконання поставлених завдань

 1) вміння працювати з інформацією;

 2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

 3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

 4) вміння вирішувати комплексні завдання;

 5) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

4

Лідерство

1) ведення ділових переговорів;

2) вміння обґрунтовувати власну позицію;

3) досягнення кінцевих результатів.

5

Прийняття ефективних рішень

1) вміння вирішувати комплексні завдання;

2) ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);

3) вміння працювати з великими масивами інформації;

4) вміння працювати при багатозадачності;

5) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.

 

6

Комунікації та взаємодія

1)       співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

2)       вміння ефективної комунікації та публічних виступів

3)       відкритість.

7

Впровадження змін

1) реалізація плану змін;

2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;

3) оцінка ефективності здійснених змін.

8

Управління організацією роботи та персоналом

1) організація і контроль роботи;

2) управління проектами;

3) управління якісним обслуговуванням;

4) вміння працювати в команді та керувати командою;

5) мотивування;

6) оцінка і розвиток підлеглих;

7) вміння розв’язання конфліктів.

9

Технічні вміння

 вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку

10

Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) інноваційність та креативність;

4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

5) дипломатичність та гнучкість;

6) незалежність та ініціативність;

7) орієнтація на обслуговування;

8) вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

При використанні матеріалу гіперпосилання на npu.gov.ua обов`язкове
версія для друку