Сьогодні, 26 червня, співробітники Сектору психологічного забезпечення УКЗ ГУНП в Чернівецькій області організували та провели для операторів служби «102» тренінг щодо покращення спілкування з різними категоріями громадян, які звертаються про допомогу до поліції Чернівецької області.
Працівники відділу служби «102» УОАЗОР ГУНП в Чернівецькій області першими дізнаються про скоєнні на території Буковини правопорушення та злочини. Вони цілодобово та оперативно приймають телефонні дзвінки з усього регіону, а з початком повномасштабного вторгнення також із Донецької області.
Умови сьогодення вимагають від операторів спецлінії «102» завжди бути емоційно стійкими та готовими до того, що людині треба не лише допомогти, але і вислухати, підтримати та заспокоїти.
Під час тренінгу психолог СПЗ УКЗ старший лейтенант поліції Олександра Настасьєва розповіла та відпрацювала з операторами служби «102» правила ефективної комунікації з різними категоріями громадян, які звертаються по допомогу. Зокрема, із дітьми різних вікових категорій, військовослужбовців, осіб, які перебувають у стресовому стані, мають наміри покінчити життя самогубством.
Учасники детально ознайомилися із специфікою професійної комунікації, а також обговорили і проаналізували з поліцейською психологинею проблемні питання, із якими вони найчастіше стикаються у спілкуванні із заявникам.
Для закріплення навиків ефективної комунікації з різними категоріями громадян психолог СПЗ УКЗ Олександра Настасьєва виконала із працівники відділу служби «102» УОАЗОР ГУНП різні психологічні вправи.
Поліцейські Чернівецької області активно створюють безбар’єрний простір для всіх категорій громадян. Для нас надзвичайно важливо, щоб людям було комфортно спілкуватися із працівниками поліції, зручно та доступно звертатися по допомогу та оперативно отримувати якісні поліцейські послуги.
Відділ комунікації поліції Чернівецької області