Основи ефективного спілкування вивчав особовий склад Заставнівського відділення поліції
«Для більш результативної роботи поліції кожен її працівник повинен вміти грамотно спілкуватися і навіть бути трохи психологом», – переконана керівник сектору психологічного забезпечення ГУНП в Чернівецькій області Олена Матвєєва.
Вивчення психоемоційного стану поліціянтів і психологічного клімату в колективі є невід’ємною частиною роботи поліцейських психологів. За результатами експрес-вивчення психолог складає на кожного працівника характеристику. Крім цього, із особовим складом регулярно проводяться тематичні заняття.
Під час зустрічі з працівниками Заставнівського відділення поліції керівник сектору психологічного забезпечення провела заняття на тему «Комунікативна компетентність поліцейських».
Як ефективно спілкуватися з різними категоріями громадян, з чого починати спілкування, як викликати довіру співрозмовника та уникати комунікативних бар’єрів – усі ці питання є надзвичайно важливими для правоохоронців у повсякденному несенні служби. У ході ситуаційних завдань особовий склад на практиці відпрацював навички володіння різними ролями та алгоритми дій у нестандартних і конфліктних ситуаціях.
Поліціянти цікавилися у психолога також організаційними моментами своєї роботи. Зокрема, як ефективно планувати та оптимізувати робочий процес і як працювати з великою кількістю інформації. Даючи практичні рекомендації, керівник сектору наголосила на важливості формування психологічної стійкості і вмінні виходити зі стресових станів.
Сектор психологічного забезпечення поліції Чернівецької області