Співробітники екстреної служби «102» вдосконалювали навички з кризової комунікації
Одним із найважливіших етапів реагування на заяви і повідомлення громадян, що надходять до поліції, є професійне їх прийняття та реєстрація.
Головну роль у цьому процесі відіграє служба «102», оскільки саме її оператори здійснюють перший контакт із заявником, визначають вид правопорушення, ступінь загрози, координати місця події та передають інформацію для організації реагування.
Відтак, з 01 до 05 грудня у стінах Академії патрульної поліції в місті Києві 24 оператори служби «102» підвищували професійний рівень з якісної побудови розмови з перших секунд у екстрених ситуаціях.
Це особливо важливо, коли людина перебуває у стані стресу, зокрема у небезпечних для життя обставинах, зокрема при загрозі застосування зброї або вибухових предметів, або ж потрапила в епіцентр обстрілу військовими рф. Такі ситуації вимагають високого рівня навичок кризового спілкування.
Окремо учасники говорили про спілкування з людьми, які пережили травматичний досвід, у тому числі з військовими та ветеранами.
У 2026 році заплановано проведення відповідних навчань для щонайменше 200 операторів служби «102».
Департамент комунікації
Націоальної поліції України