Портал в режимі тестування та наповнення
Меню

Співробітники екстреної служби «102» вдосконалювали навички з кризової комунікації

Опубліковано 08 грудня 2025 року о 16:00

Одним із найважливіших етапів реагування на заяви і повідомлення громадян, що надходять до поліції, є професійне їх прийняття та реєстрація.




Головну роль у цьому процесі відіграє служба «102», оскільки саме її оператори здійснюють перший контакт із заявником, визначають вид правопорушення, ступінь загрози, координати місця події та передають інформацію для організації реагування.




Відтак, з 01 до 05 грудня у стінах Академії патрульної поліції в місті Києві 24 оператори служби «102» підвищували професійний рівень з якісної побудови розмови з перших секунд у екстрених ситуаціях.




Це особливо важливо, коли людина перебуває у стані стресу, зокрема у небезпечних для життя обставинах, зокрема при загрозі застосування зброї або вибухових предметів, або ж потрапила в епіцентр обстрілу військовими рф. Такі ситуації вимагають високого рівня навичок кризового спілкування.




Окремо учасники говорили про спілкування з людьми, які пережили травматичний досвід, у тому числі з військовими та ветеранами.




У 2026 році заплановано проведення відповідних навчань для щонайменше 200 операторів служби «102».




Департамент комунікації




Націоальної поліції України


1 з 4
2 з 4
3 з 4
4 з 4

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux