"За два роки оператори Служби 112 опрацювали понад 7 млн викликів", — Ігор Клименко
Про це у своєму офіційному Telegram-каналі повідомив Міністр внутрішніх справ України Ігор Клименко.
"Один із них від чоловіка, який вирішив попрощатися з життям. Операторка більше години розмовляла з ним, заспокоїла, викликала фахівців. Життя вдалося врятувати. Інший - від 12-річної дівчинки. У квартирі стався витік газу, мама знепритомніла. Спокійна, чітка розмова з операторкою, правильні інструкції, швидка реакція – і трагедії вдалося уникнути", – розповів Глава МВС.
Зазначимо, що оператори Служби 112 приймають звернення жестовою мовою. Наразі зафіксовано понад 31 тисячу таких дзвінків.
Крім того, майже 700 викликів надійшло від іноземців. 59 із 265 операторів опрацьовують дзвінки іноземними мовами: англійською, польською, іспанською, хорватською, чеською, словацькою, корейською, японською, французькою, грузинською, німецькою, китайською.
"112 – це не лише про порятунок, а й про нові можливості. Наші ветерани, які через поранення або втрату здоров’я не можуть продовжувати службу, можуть долучитися до команди 112. Вже 17 захисників стали операторами лінії. Їхній досвід, витримка та відповідальність – безцінні для служби, де кожна секунда має значення", – додав Міністр.
Наразі ж центри працюють у Києві, Львові та Дніпрі. Невдовзі Служба 112 запрацює у місті Одеса.
"Ми будуємо систему, в якій кожен може бути впевнений у тому, що допомога прийде вчасно. 112 – це про довіру. Про відповідальність. І про людей, які не підведуть", – резюмував Ігор Клименко.
Департамент комунікації МВС України
